Головна » Гостьова книга [ Додати запис ]

Сторінки: 1 2 3 ... 6 7 »
Показано 1-15 з 94 повідомлень
0  
94. АННА Шевчук   (Сьогодні 14:33)
Доброго дня. Для зарахування в ДНЗ моїй дитині потрібно зібрати необхідні док-ти, і через відмову від щеплень - пройти ЛКК, згідно ст.15 ЗУ про захист населення від інф.хвороб. ДЕ МОЖНА ПРОЙТИ ЛКК ЯКЩО ВСІ МЕД.ЗАКЛАДИ ГОВОРЯТЬ ПРО ВІДСУТНІСТЬ КОМІСІЙ?? І навіть ваш департаменти охорони здоров'я ....... Куди звертатись? Який консенсус для таких спорів??? В деп.Освіти спихають все на "Охорону здоров'я"! Поверніть ЛКК або видайте довідку що просять освітяни!!!! Дитина здорова. Для чого ускладнювати черкащанам життя і створювати біганину кабінетами? За відповідь в тел.режимі буду вдячна - 0636234084

0  
93. Глущенко Олена   (14.08.2018 10:40)
Шановний Олеже Михайловичу, чи Ви знаэте про те, що в дитячій міській лікарні перебування у відділенні інтенсівної терапії де перебувають дітки до 3 рочків коштує 100 гривнів? Це що безкоштовна медиціна гарантована конституцією?

0  
92. Анна   (31.05.2018 22:01)
Складається враження, що у сімейних лікарів з Другого Черкаського міського центру первинної медико-санітарної допомоги проблеми з пам'яттю. Чомусь вони свою некомпетентну поведінку з пацієнтами забувають.
Відповідь: Доброго дня, пані Анно! Будь ласка, надішліть більше інформації щодо ситуації у КНП «Другий Черкаський міський ЦПМСД» на адресу департаменту охорони здоров’я та медичних послуг (м.Черкаси, вул.. Б.Вишневецького,36).

0  
91. Олена   (25.05.2018 10:37)
Доброго дня. Чому лікарі 5 поліклініки відмовляються підписувати деклараіцї з пацієнтами "не своїх" дільниць? І, зважаючи на коментарі, не тільки цієї поліклініки. Де ж вільний вибір пацієнтом лікаря? Це ж просто саботування медреформи.
Відповідь: Доброго дня, пані Олено! Дякуємо за коментар. Дійсно, є випадки нерозуміння медичної реформи окремими сімейними лікарями та дільничними педіатрами. У таких випадках рекомендуємо звертатися до завідувачів відділення сімейної медицини (педіатричних відділень) та/або адміністрації центрів первинної медико-санітарної допомоги (директора та заступника директора з медичної частини). Бажаємо успіхів та здоров’я.

0  
90. Анна   (22.05.2018 14:26)
Доброго дня! Хочу поскаржитися на сімейного лікаря Рибалко Маргариту Володимирівну з Другого Черкаського міського центру первинної медико-санітарної допомогою. Маргарита Володимирівна вже не вперше поводить себе некомпетентно зі своїми пацієнтами. Моя знайома прийшла до неї з болем у нозі, а Пані лікар замість того, щоб виписати направлення на рентген і аналіз крові, сказала, що треба оперувати.Як вона зробила такий висновок? Вона що знахар?Не виміряла навіть тиск, хоча знайома має постійні проблеми з тиском.А ліки, які вона назначає виявляються протипоказаними для лікування. Самою своєю поведінкою вона показує своє невдоволення до людей пенсійного віку. Жахливо, що наше життя в руках таких лікарів! Радує те, що не всі такі. Є справді лікарі,до яких не страшно приходити і які допоможуть.
Відповідь: Шановна пані Анно!
За інформацією директора комунального некомерційного підприємства «Другий Черкаський міський центр первинної медико-санітарної допомоги» Роскопіна О.М., згідно з письмовим поясненням сімейного лікаря Рибалко М.В., зазначеного випадку вона не пам’ятає. Кожному пацієнту намагається надати необхідну кваліфіковану медичну допомогу.
З приводу порушеного питання ні Ви, ні Ваша знайома до адміністрації закладу не зверталися. У разі звернення до адміністрації чи завідувача відділення порушене питання можна було б вирішити у робочому порядку, у той же день.
Судити про потребу у необхідності проведення додаткових обстежень та консультацій, без огляду пацієнта, вивчення його медичної документації та даних проведених обстежень, є некоректним.
У разі звернення Вашої знайомої з наявною медичною документацією до лікарів центру, їй буде надана необхідна медична допомога, виходячи з стану її здоров’я, даних результатів обстеження та висновків спеціалістів.

0  
89. Ольга   (18.05.2018 12:44)
Відповідно до порядку вибору лікаря, що надає первинну медичну допомогу, 18 травня батько звернувся за місцем проживання у Другий Черкаський міський центр первинної медико-санітарної допомоги для підписання декларації з лікарем. Але лікар Максутова Н.М. не стала навіть розмовляти і відправила до свого дільничного лікаря (наша дільниця № 13). Вибір закінчився дуже швидко!!!
Відповідь: Шановна пані Ольго!
За інформацією директора комунального некомерційного підприємства «Другий Черкаський міський центр первинної медико-санітарної допомоги» Роскопіна О.М., згідно з письмовим поясненням сімейного лікаря Максутової Н.М., зазначеного випадку вона не пам’ятає. Декларації про надання первинної медичної допомоги підписує з пацієнтами інших дільниць.
Адміністрацією закладу до сімейних лікарів повторно доведено інформацію про необхідність підписання декларацій з пацієнтами, незалежно від місця їхнього проживання.

0  
88. Олена   (02.05.2018 13:14)
Доброго дня. Проясніть, будь-ласка, ситуацію. Дитина захворіла на вітрянку, 01.05 почався висип, тобто дитина дуже заразна на даний час. В Дитячій поліклініці №3 сказали, що на виклики тепер не ходять і запропонували завтра привести дитину в поліклініку в кабінет лікаря. По телефону лікарю описали всі симптоми і заочно лікар підтвердив вітрянку. Тобто те, що дитина в поліклініці передасть хворобу енній кількості дітей нікого не хвилює?
Відповідь: Шановна пані Олено!
Відповідно до наказу МОЗ України від 19.03.2018 № 504 «Про затвердження Порядку надання первинної медичної допомоги» первинна медична допомога (ПМД) надається під час особистого прийому пацієнта за місцем надання ПМД. Лікар з надання ПМД може прийняти рішення про надання окремих послуг ПМД за місцем проживання (перебування) пацієнта або з використанням засобів телекомунікації відповідно до режиму роботи надавача ПМД. На сьогодні виклики додому лікарями обслуговуються, диспетчерською службою центрів первинної медико-санітарної допомоги виклики фіксуються. Адміністрацією КНП «П’ятий Черкаський міський центр первинної медико-санітарної допомоги», до якого відноситься з 02.04.2018 дитяча поліклініка № 3, проаналізовано викладену Вами інформацію, проведено робочу нараду з лікарями-педіатрами з питань обслуговування викликів, особливо тих, де є підозра на інфекційне захворювання. Для розгляду питання по суті пропонуємо Вам звернутися з відповідною заявою до директора КНП «П’ятий Черкаський міський центр первинної медико-санітарної допомоги» Тарасова М.В.

0  
87. Оксана   (04.04.2018 13:43)
Доброго дня ! Я , мама 1,5 річної дитини , звертаються до вас з питанням про закриття фіз відділення в дитячій поліклініці# 1
Ми з дитиною вже більше року проходимо в цій поліклініці фіз процедури та масаж, почувши про те, що це відділення збираються закривати , не одна я , а і багато інших матусь в шоці , м'яко кажучи. Люди добрі, ви уявляєте що це таке , їхати автобусами до поліклініки # 3 , що знаходиться в південно західному Районі , коли сім'я проживає в центрі?? Будь ласка, не закривайте фіз відділення в поліклініці# 1 , підіть на зустріч мам ....
Відповідь: Шановна пані Оксано!
За інформацією головного лікаря комунального закладу «Черкаська міська дитяча лікарня» Борисенка В.М., фізіотерапевтичний кабінет відділення відновного лікування міської дитячої лікарні, розташований у приміщенні по вул. Благовісна, 148, працює у попередньому режимі. Питання закриття кабінету на повістці дня не стоїть.

0  
86. Віталій   (26.03.2018 21:19)
До пит. N 84. Декілька днів тому, завдяки завідуючій дитячої поліклініки N3 питання з інсуліном вирішили, за що їй велика подяка. Маю надію, що до квітня цю проблему вирішать і на загальноміському рівні.
Відповідь: Шановний пане Віталію!
Для упорядкування забезпечення дітей, хворих на діабет першого типу, препаратами інсуліну адміністрацією КЗ «Черкаська міська дитяча лікарня Черкаської міської ради» затверджено по закладу порядок отримання інсуліну та розміщено для ознайомлення на сайті закладу.

0  
85. Сергій   (21.03.2018 10:10)
Доброго дня! Від щирого серця хочу сказати слова вдячності за щирість, людяність, компетентність, високий професіоналізм та відданість своїй справі лікарю нейрохірургу КЗ "Третя Черкаська міська лікарня ШМД" Яворівському Ігорю Петровичу. Операція пройшла успішно. Ігор Петрович лікар від Бога. Безмежна вдячність йому та його колегам. Приємно усвідомлювати, що у нашому місті є медичні заклади з такими професійними лікарями.
Відповідь: Доброго дня Сергію! Дякуємо за добрі слова. Бажаємо здоров’я.

0  
84. Віталій   (20.03.2018 09:19)
Добрий день. У мого сина діабет першого типу. До Нового року ми отримували інсулін у Дитячій обласній лікарні. Зараз порядок видачі інсуліну змінили і його немає у наявності. Обіцяють, що буде в наявності в квітні. У нас інсуліну залишилось в наявності на шість днів. Чомусь така ситуація тільки в Черкасах. Що ви порадите нам робити?

0  
83. Коля   (12.02.2018 14:42)
Я тоже використовував електронний медичний кабінет. Зареєструвався на прийом до лікаря це було в другому центрі ПМСД відвідав лікаря в день прийому все нормально рекомендую усим користуватися такою послугою зручно швидк і надійно. Користуючись даним сервісом я уникнув величезної черги та зекономив свій час. Добре що застосовуються по всьому місту та непотрібно їхати у поліклініку щоб записатися попередньо до лікаря.
Відповідь: Доброго дня Миколо! Дякуємо за гарну оцінку роботи медичних працівників КНП «Другий Черкаський міський центр первинної медико-санітарної допомоги».

0  
82. Анатолій   (09.02.2018 12:57)
Я Анатолій. .
Отримував щеплення. в Першиому черкаському міськиому центрі первинної медико-санітарної допомоги. Працівниця реєстратури після декількох запитань мене зареєструвала, видала медичну картку, повідомила про години прийому мого сімейного лікаря, дала зручну інструкцію на папері для он-лайн запису до лікаря.
Зручно. Швидко. . Зайшов потім в електронний кабінет. Просто.
Сьогодні отримав щеплення.
Усім працівникам Центру первинної – ДЯКУЮ!
Відповідь: Доброго дня Анатолію! Дякуємо за гарну оцінку роботи медичних працівників КНП «Перший Черкаський міський центр первинної медико-санітарної допомоги».

0  
81. Надія Леонідівна   (10.01.2018 13:32)
Обурена діями дільничого лікаря Бененко Л.C. (дільн.27 дитяча поліклініка№3).
04.01.2018р. Викликали для огляду дитини 2007р.н. за місцем реєстрації. Оглянула в присутності дідуся. Але надати лікарняний мамі відмовила: " її на даний час немає вдома, то вона тут не проживає. Але: є п.3,15 Наказу № 455 з вичерпним переліком обмежень. Як вирішити питання?
Відповідь: Доброго дня! Шановна Надіє Леонідівно, Вам необхідно звернутися до адміністрації КЗ «Черкаська дитяча міська лікарня» ЧМР для отримання роз’яснень з порушеного питання.

0  
80. Богдан Дворак [dvorak]   (26.12.2017 16:48)
Доброго дня! Ми приписані до 2 дитячої поліклініки, дільниця № 7.
При зверненні до чергового лікаря дитині було поставлено діагноз ГРВІ, на наступний день дитину забрала швидка із діагнозом гнійна ангіна, як нам сказали в приймальному інфекційному відділенні 3 міської лікарні , що дана захворювання прогресує не перший день. Тобто черговий лікар при огляді поставив не правильний діагноз і призначив відповідно не те лікування.
Відповідь: Доброго дня, пане Богдане! Якщо Ваша дитина перебуває на стаціонарному лікування у КНП «Черкаська міська інфекційна лікарня» Черкаської міської ради, будь ласка, зверніться до лікуючого лікаря за роз’ясненнями щодо етіології (причини), розвитку (патогенезу) та перебігу ангін у дітей, враховуючи їх вік. У разі неотримання відповідей на Ваші запитання від лікуючого лікаря, пропонуємо Вам звернутися у департамент охорони здоров’я та медичних послуг Черкаської міської ради (м. Черкаси, вул. Б. Вишневецького, 36) із письмовою заявою, до якої додати виписку із КНП «Черкаська міська інфекційна лікарня» Черкаської міської ради та копію амбулаторної карти дитини з дитячої поліклініки № 2.


Ім`я *:
Email *:
Код *: