Головна » Гостьова книга [ Додати запис ]

Сторінки: 1 2 3 ... 6 7 »
Показано 1-15 з 91 повідомлень
0  
91. Олена   (25.05.2018 10:37)
Доброго дня. Чому лікарі 5 поліклініки відмовляються підписувати деклараіцї з пацієнтами "не своїх" дільниць? І, зважаючи на коментарі, не тільки цієї поліклініки. Де ж вільний вибір пацієнтом лікаря? Це ж просто саботування медреформи.

0  
90. Анна   (22.05.2018 14:26)
Доброго дня! Хочу поскаржитися на сімейного лікаря Рибалко Маргариту Володимирівну з Другого Черкаського міського центру первинної медико-санітарної допомогою. Маргарита Володимирівна вже не вперше поводить себе некомпетентно зі своїми пацієнтами. Моя знайома прийшла до неї з болем у нозі, а Пані лікар замість того, щоб виписати направлення на рентген і аналіз крові, сказала, що треба оперувати.Як вона зробила такий висновок? Вона що знахар?Не виміряла навіть тиск, хоча знайома має постійні проблеми з тиском.А ліки, які вона назначає виявляються протипоказаними для лікування. Самою своєю поведінкою вона показує своє невдоволення до людей пенсійного віку. Жахливо, що наше життя в руках таких лікарів! Радує те, що не всі такі. Є справді лікарі,до яких не страшно приходити і які допоможуть.

0  
89. Ольга   (18.05.2018 12:44)
Відповідно до порядку вибору лікаря, що надає первинну медичну допомогу, 18 травня батько звернувся за місцем проживання у Другий Черкаський міський центр первинної медико-санітарної допомоги для підписання декларації з лікарем. Але лікар Максутова Н.М. не стала навіть розмовляти і відправила до свого дільничного лікаря (наша дільниця № 13). Вибір закінчився дуже швидко!!!

0  
88. Олена   (02.05.2018 13:14)
Доброго дня. Проясніть, будь-ласка, ситуацію. Дитина захворіла на вітрянку, 01.05 почався висип, тобто дитина дуже заразна на даний час. В Дитячій поліклініці №3 сказали, що на виклики тепер не ходять і запропонували завтра привести дитину в поліклініку в кабінет лікаря. По телефону лікарю описали всі симптоми і заочно лікар підтвердив вітрянку. Тобто те, що дитина в поліклініці передасть хворобу енній кількості дітей нікого не хвилює?
Відповідь: Шановна пані Олено!
Відповідно до наказу МОЗ України від 19.03.2018 № 504 «Про затвердження Порядку надання первинної медичної допомоги» первинна медична допомога (ПМД) надається під час особистого прийому пацієнта за місцем надання ПМД. Лікар з надання ПМД може прийняти рішення про надання окремих послуг ПМД за місцем проживання (перебування) пацієнта або з використанням засобів телекомунікації відповідно до режиму роботи надавача ПМД. На сьогодні виклики додому лікарями обслуговуються, диспетчерською службою центрів первинної медико-санітарної допомоги виклики фіксуються. Адміністрацією КНП «П’ятий Черкаський міський центр первинної медико-санітарної допомоги», до якого відноситься з 02.04.2018 дитяча поліклініка № 3, проаналізовано викладену Вами інформацію, проведено робочу нараду з лікарями-педіатрами з питань обслуговування викликів, особливо тих, де є підозра на інфекційне захворювання. Для розгляду питання по суті пропонуємо Вам звернутися з відповідною заявою до директора КНП «П’ятий Черкаський міський центр первинної медико-санітарної допомоги» Тарасова М.В.

0  
87. Оксана   (04.04.2018 13:43)
Доброго дня ! Я , мама 1,5 річної дитини , звертаються до вас з питанням про закриття фіз відділення в дитячій поліклініці# 1
Ми з дитиною вже більше року проходимо в цій поліклініці фіз процедури та масаж, почувши про те, що це відділення збираються закривати , не одна я , а і багато інших матусь в шоці , м'яко кажучи. Люди добрі, ви уявляєте що це таке , їхати автобусами до поліклініки # 3 , що знаходиться в південно західному Районі , коли сім'я проживає в центрі?? Будь ласка, не закривайте фіз відділення в поліклініці# 1 , підіть на зустріч мам ....
Відповідь: Шановна пані Оксано!
За інформацією головного лікаря комунального закладу «Черкаська міська дитяча лікарня» Борисенка В.М., фізіотерапевтичний кабінет відділення відновного лікування міської дитячої лікарні, розташований у приміщенні по вул. Благовісна, 148, працює у попередньому режимі. Питання закриття кабінету на повістці дня не стоїть.

0  
86. Віталій   (26.03.2018 21:19)
До пит. N 84. Декілька днів тому, завдяки завідуючій дитячої поліклініки N3 питання з інсуліном вирішили, за що їй велика подяка. Маю надію, що до квітня цю проблему вирішать і на загальноміському рівні.
Відповідь: Шановний пане Віталію!
Для упорядкування забезпечення дітей, хворих на діабет першого типу, препаратами інсуліну адміністрацією КЗ «Черкаська міська дитяча лікарня Черкаської міської ради» затверджено по закладу порядок отримання інсуліну та розміщено для ознайомлення на сайті закладу.

0  
85. Сергій   (21.03.2018 10:10)
Доброго дня! Від щирого серця хочу сказати слова вдячності за щирість, людяність, компетентність, високий професіоналізм та відданість своїй справі лікарю нейрохірургу КЗ "Третя Черкаська міська лікарня ШМД" Яворівському Ігорю Петровичу. Операція пройшла успішно. Ігор Петрович лікар від Бога. Безмежна вдячність йому та його колегам. Приємно усвідомлювати, що у нашому місті є медичні заклади з такими професійними лікарями.
Відповідь: Доброго дня Сергію! Дякуємо за добрі слова. Бажаємо здоров’я.

0  
84. Віталій   (20.03.2018 09:19)
Добрий день. У мого сина діабет першого типу. До Нового року ми отримували інсулін у Дитячій обласній лікарні. Зараз порядок видачі інсуліну змінили і його немає у наявності. Обіцяють, що буде в наявності в квітні. У нас інсуліну залишилось в наявності на шість днів. Чомусь така ситуація тільки в Черкасах. Що ви порадите нам робити?

0  
83. Коля   (12.02.2018 14:42)
Я тоже використовував електронний медичний кабінет. Зареєструвався на прийом до лікаря це було в другому центрі ПМСД відвідав лікаря в день прийому все нормально рекомендую усим користуватися такою послугою зручно швидк і надійно. Користуючись даним сервісом я уникнув величезної черги та зекономив свій час. Добре що застосовуються по всьому місту та непотрібно їхати у поліклініку щоб записатися попередньо до лікаря.
Відповідь: Доброго дня Миколо! Дякуємо за гарну оцінку роботи медичних працівників КНП «Другий Черкаський міський центр первинної медико-санітарної допомоги».

0  
82. Анатолій   (09.02.2018 12:57)
Я Анатолій. .
Отримував щеплення. в Першиому черкаському міськиому центрі первинної медико-санітарної допомоги. Працівниця реєстратури після декількох запитань мене зареєструвала, видала медичну картку, повідомила про години прийому мого сімейного лікаря, дала зручну інструкцію на папері для он-лайн запису до лікаря.
Зручно. Швидко. . Зайшов потім в електронний кабінет. Просто.
Сьогодні отримав щеплення.
Усім працівникам Центру первинної – ДЯКУЮ!
Відповідь: Доброго дня Анатолію! Дякуємо за гарну оцінку роботи медичних працівників КНП «Перший Черкаський міський центр первинної медико-санітарної допомоги».

0  
81. Надія Леонідівна   (10.01.2018 13:32)
Обурена діями дільничого лікаря Бененко Л.C. (дільн.27 дитяча поліклініка№3).
04.01.2018р. Викликали для огляду дитини 2007р.н. за місцем реєстрації. Оглянула в присутності дідуся. Але надати лікарняний мамі відмовила: " її на даний час немає вдома, то вона тут не проживає. Але: є п.3,15 Наказу № 455 з вичерпним переліком обмежень. Як вирішити питання?
Відповідь: Доброго дня! Шановна Надіє Леонідівно, Вам необхідно звернутися до адміністрації КЗ «Черкаська дитяча міська лікарня» ЧМР для отримання роз’яснень з порушеного питання.

0  
80. Богдан Дворак [dvorak]   (26.12.2017 16:48)
Доброго дня! Ми приписані до 2 дитячої поліклініки, дільниця № 7.
При зверненні до чергового лікаря дитині було поставлено діагноз ГРВІ, на наступний день дитину забрала швидка із діагнозом гнійна ангіна, як нам сказали в приймальному інфекційному відділенні 3 міської лікарні , що дана захворювання прогресує не перший день. Тобто черговий лікар при огляді поставив не правильний діагноз і призначив відповідно не те лікування.
Відповідь: Доброго дня, пане Богдане! Якщо Ваша дитина перебуває на стаціонарному лікування у КНП «Черкаська міська інфекційна лікарня» Черкаської міської ради, будь ласка, зверніться до лікуючого лікаря за роз’ясненнями щодо етіології (причини), розвитку (патогенезу) та перебігу ангін у дітей, враховуючи їх вік. У разі неотримання відповідей на Ваші запитання від лікуючого лікаря, пропонуємо Вам звернутися у департамент охорони здоров’я та медичних послуг Черкаської міської ради (м. Черкаси, вул. Б. Вишневецького, 36) із письмовою заявою, до якої додати виписку із КНП «Черкаська міська інфекційна лікарня» Черкаської міської ради та копію амбулаторної карти дитини з дитячої поліклініки № 2.

0  
79. Вікторія   (08.11.2017 10:45)
Доповнення до пит. №78. Як меня повідомили в реєстратурі - їх ще не зробили. З початку листопада направлення вже не дійсне і зробити другу пару, як сказали мені, не будуть вже, відповідно. Чия тут вина? Чи маю я таки право отримати свою другу пару? Адже замовлення було зроблене вчасно і заздалегідь. Дякую.
Відповідь: Шановна пані Вікторіє!
Постановою КМ України від 05.04.2012 № 321 «Про затвердження Порядку забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації інвалідів, дітей-інвалідів та інших окремих категорій населення» встановлений перелік таких засобів.
Згідно із вимогами цієї Постанови, медичні показання для забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації визначаються ЛКК лікувально-профілактичного закладу. Довідка з висновком ЛКК видається батькам, які надають її в управління праці та соціального захисту населення.
Протезно-ортопедичний центр не відноситься до закладів охорони здоров’я.

0  
78. Вікторія   (08.11.2017 10:44)
Доброго дня. В мене було направлення на отримання безкоштовних устілок ВП-5. Направлення дійсне до кінця жовтня. Згідно правил, я можу протягом року отримати 2 пари устілок (при замовленні в Протезно-ортопедичному центрі, де я і замовляла). Першу пару я отримала, а от другу пару замовила в кінці серпня і до кінця жовтня їх так і не отримала.

0  
77. Вікторія   (08.11.2017 10:34)
Доброго дня. Підкажіть будь-ласка: якщо не влаштовує дільничний лікар-педіатр за своє хамське відношення до своїх пацієнтів та їх батьків, підвищення тону та ін. моментів, чи можна вибрати для дитини іншого педіатра? Як це зробити? Конкретно, це стосується лікаря Дитячої поліклініки №2, участок №2.
Відповідь: Шановна пані Вікторіє!
На Ваше звернення щодо можливості зміни лікаря – педіатра дільничного Ви повинні звернутися із заявою до головного лікаря КЗ «Черкаська міська дитяча лікарня ЧМР» Борисенка В.М.
Більш детальну інформацію Ви можете отримати у:
- завідувача педіатричного відділення №4 міської дитячої поліклініки №2 Нагаранської Тетяни Георгіївни за телефоном: 714572;
- завідувача міської дитячої поліклініки №1,2 Білецької Олени Дмитрівни за телефоном: 45-52-59;
- заступника головного лікаря з поліклінічної роботи Остапчук Валентини Трохимівни за телефоном: 66-64-32.

З повагою,
адміністрація КЗ «Черкаська міська дитяча лікарня ЧМР».


Ім`я *:
Email *:
Код *: