Головна » Гостьова книга [ Додати запис ]

Сторінки: 1 2 3 ... 7 8 »
Показано 1-15 з 120 повідомлень
0  
120. Ірина   (25.02.2020 18:01)
Хворію на цукровий діабет 1 типу. Сьогодні (25.02.2020) лікар відмовилася видавати рецепт на отримання інсуліну, мотивуючи це "отриманням наказу". Коли можна очікувати на відновлення адекватної процедури видачі рецептів на інсулін хворим, які потребують щоденного введення препарату?
Відповідь: Шановна пані Ірино!
З 27.02.2020 відновлено виписку та відпуск рецептів на препарати інсуліну.

0  
119. Наталия   (05.02.2020 20:11)
Доброго вечора. Хочу поскаржитися дії Міського головного позаштатного лікаря-лаборанта Черкаської дитячої міської лікарні Корня Євгенію Іларіонівну. 05.02.2020 року я стояла в черзі на ренген з дитиною 2р8міс. з пневмонією і високою температурою. За мною підішов батюшка з Чигирина і зайняв чергу. Потім прибігла Корня Є.І. і наказала медсестрі з рентгенкабіту терміново, без черги, зробити рентген повнолітньому сину батюшки. Потім повела батюшку з його сином до клініко-лабораторного відділу без бахіл. Питання: до якого часу у нас буде тривати таке свавілля? Чому я з дитиною у дитячій лікарні повинна заходити у всі відділення у бахілах і стояти в черзі, а для "блатових"дорослих людей слова почекати немає? І ще-чому дорослих людей з кашлями і соплями відправляють на рентген з 5-ої поліклініки у дитячу лікарню, і все це у період епідемії грипу?
Відповідь: Шановна пані Наталіє!
На Ваше електронне звернення до інтернет-приймальні департаменту охорони здоров’я та медичних послуг Черкаської міської ради повідомляємо:
Адміністрацією КНП «Черкаська міська дитяча лікарня» за фактом Вашого повідомлення на сайті департаменту зазначену ситуацію розглянуто 07.02.2020 на оперативній нараді з завідувачами відділень закладу та взято до уваги. Завідувачам структурних підрозділів заступником з медичної частини наголошено на необхідності чіткого та неухильного дотримання санітарно-епідемічного режиму у закладі у період підвищення захворюваності на грип та ГРВІ.
Окремо зазначаємо, що випадки термінового позачергового лабораторного, інструментального та інших методів обстеження дітей обґрунтовуються необхідністю встановлення причин різкого порушення стану здоров’я дитини з метою своєчасного надання їй відповідної медичної допомоги. Дорослі пацієнти з центрів первинної медико-санітарної допомоги в рентгенологічному відділенні КНП «Черкаська міська дитяча лікарня» не обслуговуються.
У разі виникнення питань чи проблем щодо медичного обслуговування у закладі Ви можете для їх вирішення звертатися безпосередньо до т.в.о. директора КНП «Черкаська міська дитяча лікарня» Авраменко Л.Я., тел.66 27 49.

0  
118. Рита   (29.01.2020 20:44)
Згідно рішення Виконавчого комітету Черкаської міської ради від 16.07.2019 року № 765 " Про заборону отримання благодійної допомоги у грошовій формі закладами охорони здоровя комунальної форми власності міста Черкаси" заборонено збори грошових коштів у будь-якій формі з пацієнтів та членів їх родин в закладах охорони здоровя комунальної власності міста Черкаси у вигляді благодійних (добровільних) внесків. Дане рішення винесено з посиланням на законодавство України у сфері запобігання корупції. Тобто до липня 2019 року у пологових будинках було дозволено порушувати законодавство чи як? Законодавчі норми у сфері запобігання та боротьби з корупцією в лютому 2019 року офіційно не діяли і вимагання сплати коштів було на той час правомірним? Прошу надати докладну письмову відповідь по даному питанню. Буде цікавий матеріал для МОЗ та НАБУ
Відповідь: Шановна пані Рито!
Отримання благодійної допомоги в закладах охорони здоров'я м. Черкаси здійснюється на підставі:
- Закону України «Про благодійну діяльність та благодійні організації»;
- Порядку отримання благодійних (добровільних) внесків і пожертв від юридичних та фізичних осіб бюджетними установами і закладами освіти, охорони здоров'я, соціального захисту, культури, науки, спорту та фізичного виховання для потреб їх фінансування, затвердженого постановою КМУ від 04.08.2000 №1222 (із змінами);
- Порядку розподілу товарів, отриманих як благодійна допомога, та контролю за цільовим розподілом благодійної допомоги у вигляді наданих послуг або виконаних робіт, затвердженого постановою КМУ від 17.08.1998 №1295 (зі змінами);
- Порядку складання, розгляду затвердження та основних вимог до виконання кошторисів бюджетних установ», затвердженого постановою КМУ від 28.02.2002 № 228 (зі змінами);
- наказу департаменту охорони здоров’я та медичних послуг Черкаської міської ради від 17.04.2013 №102 «Про заборону зборів будь-яких готівкових коштів у вигляді благодійних (добровільних) внесків»;
- рішення виконавчого комітету Черкаської міської ради від 16.07.2019 № 765 «Про заборону отримання благодійної допомоги у грошовій формі закладами охорони здоров'я комунальної форми власновті».
У зв’язку з недостатністю фінансування з державного бюджету, яке доводиться протягом останніх років по галузі «Охорона здоров’я» місту Черкаси, міський бюджет щороку покриває незабезпеченість видатків власними коштами у мінімально необхідному рівні на оплату праці працівників галузі та інші вкрай необхідні видатки. Проте, ці кошти все ж не забезпечують потребу галузі у повному обсязі. Благодійні внески є додатковим джерелом фінансування закладів охорони здоров’я, не заборонені чинним законодавством.
Відповідно до рішення виконавчого комітету Черкаської міської ради від 16.07.2019 № 765 заборонено здійснювати збір грошових коштів з пацієнтів та членів їх родин у закладах охорони здоров'я комунальної форми власності міста Черкаси у вигляді благодійних внесків. Благодійні внески у грошові формі можуть надаватися благодійниками, які є суб'єктами господарської діяльності. Заклади охорони здоров'я міста співпрацюють з благодійними організаціями, які отримують від населення добровільні внески та закуповують медикаменти та витратні матеріали для забезпечення надання медичної допомоги.
Примусове стягнення з громадян благодійних внесків є порушенням норм ст.49 Конституції України, а також ст.283-284 Цивільного кодексу України, ст.4,6 Закону України «Основи законодавства України про охорону здоров'я», та інших нормативних актів, і тягне за собою кримінальну відповідальність згідно зі ст. 139-140, 189 Кримінального кодексу України. Підтверджені факти примусового стягнення благодійних внесків з громадян на даний часу департаменті відсутні. У разі надходження офіційної скарги від конкретного громадянина, такий випадок буде розглянуто відповідно до вимог чинного законодавства, у разі необхідності із залученням правоохоронних органів.
Окремо зазначаємо, що відповідно до норм чинного законодавства, Ви, маєте право звернутися до суду задля вирішення будь-якого питання, якщо вважаєте, що хто-небудь порушив Ваші права або перешкодив їх здійсненню.

0  
117. Людмила Дубина [Людмила]   (28.01.2020 22:21)
Добрий вечір, прошу посприяти у вирішенні питання що до надання медичної допомоги хворим в період епідемії грипу в м. Черкаси.Звертаюсь до Вас, як довірена особа хвороі  Бугаєнко Тетяни Григорівни( згідно декларації про надання допомоги сімейним лікарем Виклюк Марія Іванівна, міська поліклініка №2).За лікарською допомогою, хвора Бугаєнко Т. Г.  з температурою 39.4, звернулась 27 січня, за вказаним в декларації номером телефону регістратури міської поліклініки №2, (контактний телефон лікаря в декларації не вказаний), де сказали, що лікар Виклюк М. І. знаходиться на конференції, а хворій сказали прийти в поліклініку на прийом  до чергового лікаря. Як може хвора людина з симптомами грипу, з такою  високою температурою прийти до поліклініки, по телефону також ніяка консультація не була надана.Хворій доводиться займатись самолікуванням, що вкрай небезпечно.До того ж хвора має довічну групу інвалідності.Дуже прошу Вас вирішити   питання про надання лікарської допомоги хворій як найшвидше .Дякую.
Відповідь: На on-line звернення гр. Людмили Дубини повідомляємо: відповідно до наказу МОЗ України від 19.03.2018 № 504 «Про затвердження Порядку надання первинної медичної допомоги», первинна медична допомога (далі-ПМД) надається під час особистого прийому пацієнта за місцем надання ПМД. Лікар з надання ПМД може прийняти рішення про надання окремих послуг ПМД за місцем проживання (перебування) пацієнта або з використанням засобів телекомунікації відповідно до режиму роботи надавача.
За інформацією директора КНП «Другий Черкаський міський центр первинної медико-санітарної допомоги» від 03.02.2020 № 177, громадянку Бугаєнко Т.Г. 28.01.2020 проконсультовано сімейним лікарем по телефону. 31.01.2020 проведено огляд лікарем вдома. Стан пацієнтки задовільний.

0  
116. Бакум Рита Михайловна   (27.01.2020 22:06)
Доброго дня. Прошу посприяти у вирішенні питання щодо повернення коштів які були сплачені після пологів в КНП ЧМПБ Центр матері та дитини. Пологи були 20.02.2019 року. На той час програма ""Репродуктивне здоров’я на 2019 2021 роки була затверджена а також було затверджено кошторис закладів які є виконавцями програми. Кошти вимагали пвд приводом" за медикаменти ". Але після сплати дали квитанцію що ці кошти є благодійним внеском. Я маю прописку в місті Черкаси, мої пологи були фізіологічними, а тому я маю право на безоплатні пологи. На мої письмові звернення до пана Зеленька В. М. відповідей по суті немає,тому прошу посприяти в даному питанні. Дякую
Відповідь: Шановна Рито Михайлівно!
У зв’язку з недостатнім фінансуванням за рахунок субвенції з державного бюджету, для забезпечення медикаментами та витратними матеріалами фізіологічних пологів у жінок – мешканок м. Черкаси рішенням Черкаської міської ради від 24.01.2019 № 2-3739 затверджено міську програму «Репродуктивне здоров’я на 2019-2021». 08.02.2019 КНП «Черкаський міський пологовий будинок «Центр матері та дитини» було об’явлено торги на майданчику E-tender на медикаменти та вироби медичного призначення, які фінансуються за рахунок вказаної програми. 05.03.2019 пологовим будинком, який є виконавцем міської програми «Репродуктивне здоров’я на 2019-2021», було заключено договори з переможцем торгів на поставку медикаментів та виробів медичного призначення. Забезпечення фізіологічних пологів мешканкам м. Черкаси за рахунок міської програми в КНП «ЧМПБ «Центр матері та дитини» здійснювалося з березня 2019 року після закупівлі медикаментів.
Жінки, які народили дітей до березня 2019 року, забезпечувалися медикаментами та виробами медичного призначення, співпрацюючи з Черкаським обласним відділенням Міжнародного фонду допомоги хворим з наслідкам травм та захворювань (благодійна організація.

0  
115. Олександр   (10.01.2020 09:47)
Добрый день. Я инвалид второй группы, с 2003 года стоят протезы митрального и аортального клапанов сердца. Ежедневно должен принимать, в том числе, антикоагулянт - Варфарин. После операции на сердце в Национальном институте сердечно-сосудистой хирургии имени Н. М. Амосова был выдан документ, подтверждающий пожизненную бесплатную выдачу антикоагулянтов. Соответствующий рецепт на Варфарин у меня выписан, но в аптеке препарат мне не выдали, сославшись на отсутствие финансирования. (Для справки: номер рецепта 204200109-4002 от 09-01-2020 г., с рецептом обращался в аптеку №7 по ул. Смелянской, мой контактный тел. +380985360835). Пожалуйста, как можно скорее помогите с решением вопроса по получению Варфарина для меня.
Відповідь: Шановний пане Олександре!
За інформацією адміністрації КНП «Черкаська міська консультативно-діагностична поліклініка» (далі – КНП «ЧМКДП») забезпечення лікарськими засобами за пільговими рецептами здійснюється відповідно до постанови КМУ від 17.08.1998р. №1303 «Про впорядкування безоплатного та пільгового відпуску лікарських засобів за рецептами лікарів у разі амбулаторного лікування окремих груп населення та за певними категоріями захворювань». КНП «ЧМКДП» укладає договори з суб’єктами господарювання, які провадять діяльність з роздрібної торгівлі лікарськими засобами на відшкодування вартості лікарських засобів, відпущених безоплатно і на пільгових умовах на підставі виписаних лікарями рецептів.
Станом на теперішній час відпуск лікарських засобів на пільгових умовах здійснюється аптечною мережею. Перелік аптек, в яких можна отримати потрібні медикаменти адміністрацією КНП «ЧМКДП» Вам було надано у телефонній розмові 14.01.2020.

0  
114. Наталія   (25.11.2019 14:16)
Доброго дня, прошу допомоги у вирішенні питатання щодо отримання копії карти ф.063/0 про щеплення. Я неоднарозово зверталася до медичної сестри гімназії №9 щодо можливості отримання цієї копії , так як вона потрібна для сімейного лікаря на що постійно на протязі року отримую відмову. Медсестра мотивує це тим , що у нас відсутня проба манту, яку вона повинна була зробити в грудні 2018 року, на що я давала свою згоду 04.12.2018р. Але вона дітей пропустила, тепер вимагає зробити манту, але не дає ф.063/0, щоб сімейний лікар могла проконтролювати ситуацію. Як я маю зробити цю пробу дітям, якщо в нас не має даних про попередні прививки. Підскажіть будь ласка до кого мені звернутися для вирішення цього питання і поясніть будь ласка кто повиннен контролювати роботу медсестри в гімназії (пропущенні щеплення, хамство батькам).
Відповідь: Доброго дня, пані Наталіє!
Відповідно до спільного наказу департаменту охорони здоров`я та медичних послуг і департаменту освіти та гуманітарної політики Черкаської міської ради від 16.12.2019 № 204/89 «Про передачу з освітніх закладів оригіналів форми № 063/0 «Карта профілактичних щеплень» з 01.01.2020 медичні карти ф.063/0 про щеплення будуть передані до сімейних лікарів та педіатрів, з якими укладено декларації на медичне обслуговування.
На жаль, Ви не указали свого прізвища, ім`я, по-батькові, а також дитини, тому надати більш детальну інформацію немає можливості.
Пробу Манту та щеплення дитині Ви зможете зробити в центрі первинної медико-санітарної допомоги, у лікаря з яким укладено декларацію.

0  
113. Олена   (23.10.2019 14:39)
Доброго дня. Чи правда, що лише у двох медичних закладів м.Черкаси є ліцензія на проведення періодичних медоглядів працівників підприємств міста (у поліклініки МВС та другої поліклініки)? І ні з яким іншим мед.закладом підприємство не може укласти договір на проведення періодичного медогляду?
Відповідь: Доброго дня Олено! Ліцензію на проведення періодичних медичних оглядів мають комунальні підприємства в м. Черкаси, які безпосередньо підпорядковуються департаменту охорони здоров'я та медичних послуг Черкаської міської ради, а саме:
КНП "Черкаська міська консультативно-діагностична поліклініка";
КНП "Третій Черкаський міський центр первинної медико-санітарної допомоги";
КНП "П’ятий Черкаський міський центр первинної медико-санітарної допомоги".
Тому підприємство, де Ви працюєте, може укласти договір на проведення періодичних медичних оглядів із зазначеними закладами.

0  
112. Екатерина   (17.10.2019 14:47)
Доброго дня, допоможіть, не знаю куди звернутись щоб знайти Висоцьку Ірину Миколаївну дитячого психолого раніше працювала в КНП "ЧЕРКАСЬКА МІСЬКА ДИТЯЧА ЛІКАРНЯ", можливо є її якісь контакти, можливо відомо місце де вона зараз практикує, якщо є можливість, допоможіть.
Відповідь: Доброго дня Катерино! На жаль Висоцька Ірина Миколаївна звільнилась з КНП "Черкаська міська дитяча лікарня" в 2018 році. Інформацією, де вона працює зараз департамент охорони здоров'я та медичних послуг Черкаської міської ради, не володіє. Радимо за інформацією звернутись до управління охорони здоров'я Черкаської обласної державної адміністрації.

0  
111. Юрій   (14.10.2019 23:47)
Добрий вечір.
Підкажіть, чи може сімейний лікар міського Центру пмсд дати направлення до лікаря міської лікарні? Якщо ні, то як потрапити на прийом до лікаря в лікарні?
Відповідь: Доброго дня Юрію! Повідомляємо, що у лікарнях м. Черкаси лікарі не ведуть амбулаторний прийом пацієнтів, за винятком КНП «Черкаська міська дитяча лікарня» та КНП «Черкаський міський пологовий будинок «Центр матері та дитини» - це консультативно-діагностичне відділення та дві жіночі консультації відповідно. Крім того, сімейним лікарем, за медичними показаннями, може бути надано направлення на консультативний прийом головних позаштатних лікарів-спеціалістів департаменту охорони здоров'я та медичних послуг Черкаської міської ради. Також сімейним лікарем пацієнту, за медичними показаннями, надається направлення на стаціонарне лікування у відповідні відділення лікарні. З метою отримання відповіді на конкретне питання пропонуємо Вам зателефонувати до заступника директора департаменту охорони здоров'я та медичних послуг Черкаської міської ради (конт. тел. (0472) 33-79-29)

0  
110. Людмила   (09.08.2019 16:18)
Добрий день!
Чому відсутня можливість online запису на прийом до лікарів вузької спеціалізації в дитячій поліклініці №3???
Телефоном зробити це нереально. При особистому зверненні запису на поточний тиждень вже немає (цікавив лікар-ортопед). Щоб записатися на наступний тиждень потрібно було прийти у четвер, але... на запитання "О котрій прийти у четвер, щоб записатися?" - відповідь адміністратора: "Не знаю, на протязі дня". То це виходить що на роботі потрібно взяти відпустку без збереження заробітної плати і цілий день провести у поліклініці? Але і це не є гарантією того, що ви запишете дитину на прийом, бо у четвер 08.08.19 жодного вільного часу на наступний тиждень уже не виявилося! ЦЕ ЯК? Записують у четвр і у той же четвер вільного часу вже немає?!!!
Сказали приходьте наступного четверга 15.08.19, але де гарантія, що час для запису на прийом до лікаря-ортопеда буде наявним і НЕ ВИПАРУЄТЬСЯ по дорозі від кабінету ст. медсестри (бо, за розясненням адміністратора, саме вона надає їм інформацію про вільний час для прийому лікарів) до кабінету електронного запису пацієнтів.
Проблема ця існує постійно. Знаю про це, нажаль, з власного досвіду спілкування з усіма наявними лікарями-ортопедами 3-х дитячих поліклінік м.Черкас на протязі 15 років.
У лікуванні моїх дітей - рятівними стали приватні прийоми, але чому я маю оплачувати ще один, недешевий, прийом задля оформлення запису для довідки в школу.
НАВЕДІТЬ. БУДЬ ЛАСКА. ЛАД! Зробіть запис до дитячих лікарів вузької спеціалізації ЦИВІЛІЗОВАНИМ!!!
Чи в цьому Вам потрібна допомога Міністерства охорони здоровя України?
Відповідь: Шановна пані Людмило!
Повідомляємо, що на сьогоднішній день на сайті «Мій медкабінет» дійсно ведуться технічні роботи з підключення лікарів-спеціалістів КНП «Черкаська міська дитяча лікарня» до інформаційної системи.
Якщо у Вас виникають питання стосовно запису до дитячих лікарів-спеціалістів, радимо звертатися у КНП «Черкаська міська дитяча лікарня» до директора Борисенка В.М. або заступника директора Авраменко Л.Я. за тел.: 66-27-49.

0  
109. Ганна Іванівна   (08.08.2019 15:31)
Добрий день! Чому в медичному закладі КНП "Другий ЧМЦПМСД" лікар сімейної медицини Рокоман Ірина Михайлівна не заключає декларації, якщо не взяв мобілки. Потрібно приходити наступного дня. А як бути тим, хто не має зовсім мобілки?
Відповідь: Шановна Ганна Іванівна!
Повідомляємо, що підписання декларацій з сімейним лікарем проводиться відповідно до наказу МОЗ від 19.03.2018 № 503 «Про затвердження порядку вибору лікаря, який надає первинну медичну допомогу, та форми декларації про вибір лікаря, який надає первинну медичну допомогу».
За допомогою мобільного телефону шляхом надсилання СМС-повідомлень з кодом проводиться підтвердження пацієнтом підписання декларації.
Всі кроки підписання декларації прописані на сайті eHealth за посиланням: https://ehealth.gov.ua/yak-obraty-likarya/.

0  
108. Аліна   (25.07.2019 15:54)
Доброго дня!
Я можу у Вас дізнатися чи є в місті Черкаси вільні сімейні лікарі з якими можна укласти декларацію? За місцем проживання відношусь до КНП "Перший Черкаський міський центр ПМСД".
Дякую.
Відповідь: Шановна пані Аліно!
Повідомляємо, що з березня 2018р. набув чинності наказ Міністерства охорони здоров’я від 19.03.2018р. № 503 «Про затвердження Порядку вибору лікаря, який надає первинну медичну допомогу, та форми декларації про вибір лікаря, який надає первинну медичну допомогу». Згідно з пунктами 1, 2, розділу ІІ Порядку, пацієнт (його законний представник) має право обрати лікаря, який надає первинну медичну допомогу (далі-ПМД), незалежно від зареєстрованого місця проживання такого пацієнта з числа осіб, які зазначені в договорі про медичне обслуговування населення, укладеному між відповідним надавачем ПМД та Національною службою здоров'я України (далі-НСЗУ). Пацієнт має право обрати лікаря, який надає ПМД, за умови, що кількість пацієнтів, які вже обрали такого лікаря відповідно до цього Порядку, не перевищує оптимальний обсяг практики ПМД, встановлений відповідно до договору про медичне обслуговування населення за програмою державних гарантій медичного обслуговування населення, укладеного надавачем ПМД, у якому зазначений такий лікар.
На сайті Національної служби здоров’я України Ви можете переглянути перелік закладів, де є вільні сімейні лікарі у рубриці: «Громадянам – Е-карта – Електронна карта місць надання первинної медико-санітарної допомоги – Обери свого лікаря» та обрати свого лікаря.

0  
107. Алла   (27.06.2019 10:10)
Доброго дня! Рік назад я підписала декларацію з лікарем Яровою Т.А. в поліклініці №4. Вчора, 26.06.2019 року записалася на прийом за допомогою і консультацією. Зіткнулася з хамством та пропозицією перейти до іншого лікаря через те, що лікарка "мене не знає, бо я не з її дільниці". Все це відбувалося в присутності медсестри та лікаря-інтерна. Допомоги та консультації не отримала, але в себе в електронному "кабінеті" побачила позначку "Відбулося". Оскільки мені потрібна була медична допомога, відразу попросила в регістратурі направити мене хоч до кого. Отримала талончик до Шатохіна В.І. на 17.00. Прочекала під кабінетом 16 хвилин і засмучена пішла додому. (Медсестра сказала, що лікар кудись пішов і чи повернеться вона не в курсі). Зато в себе в електронному додатку знов побачила запис "Відбулося". ТА що мене справді вразило, що виявляється я "побувала" ще й в лікаря Билименко Л.О. про існування якої я навіть не підозрювала. ВІтаю нас всіх: реформа ВІДБУЛАСЯ! А лікарі просто крадуть наші гроші.
Відповідь: Шановна Алло Наумівно!

Повідомляємо, що за наявною наданою інформацією, Ви були записані на прийом до сімейного лікаря 26.06.2019р. на 16.30. Протягом певного часу чекали біля кабінету, при цьому двері до кабінету були відкриті. У кабінеті окрім лікаря Ярової Т.А. та медичної сестри була присутня лікар-інтерн. Судячи з інформації, Ви вирішили, що на прийомі пацієнт і чекали не заходячи до кабінету. Коли нарешті зайшли до кабінету, звернулися до лікаря не надто коректно, на що лікар Ярова Т.А. відповіла, що Ви з нею раніше не спілкувалися, тому і не запросила на прийом. Виникло взаємне непорозуміння, у результаті якого медична допомога не була надана. Оскільки Ви були записані в електронній системі МІС, тому лікар зробила відмітку у ній про завершення прийому. Після звернення до реєстратури центру Вам було рекомендовано звернутися до лікаря Шатохіна В.І. на 17.00. В зв’язку з виконанням ним обов’язків завідувача відділення ЗПСМ у період з 19.06 по 27.06.2019р., він паралельно працював ще і у кабінеті № 216 і тому, у кабінеті № 302 тимчасово був відсутній, а його медсестра у цей час займалася введенням декларацій до електронної системи.
Медична сестра Билименко Л.О. згідно з графіком роботи, 26.06.2019р. з 08.00 до 13.47 працювала у кабінеті невідкладної допомоги.
Згідно з пояснювальною запискою медичної сестри Линькової І.О. яка працювала у кабінеті невідкладної допомоги з 13.47, вона помилково занесла дані про Вас до медичної інформаційної системи. Враховуючи специфіку роботи системи, дані не могли бути видалені.
Підсумовуючи викладене вище, департамент охорони здоров’я та медичних послуг приносить Вам свої вибачення за прикрі непорозуміння та неузгоджені дії медичних працівників підпорядкованого закладу охорони здоров’я.

Директор департаменту О.М. Стадник

0  
106. Довженко Любов Михайлівна   (07.06.2019 16:01)
Я інвалід 1 групи із захворюванням -міастенія, генерелізована форма. Я щодня вимушена приймати Калімін- 60 по 4 таб. через кожні 6 годин, який я отримую безкоштовно у аптеці при 5 поліклініці. Я виписала безкоштовний рецепт в сімейного лікаря в середині травня на Калімін - 60, але мені в аптеці повідомили, що вже немає коштів і фінансування буде лише з 1 червня. Довелось купити ці дорогі медикаменти і зачекати до початку червня. 4 червня моя знайома отримала дві упаковки Каліміну-60, а 5 червня їй зателефонували із аптеки і попросили повернути Калімін-60 назад в аптеку, так як на нього немає ціни - ціна , можливо, буде з 1 липня . Я звертаюсь до виконавчої влади із запитанням, чому так грубо порушуються мої права на бекоштовне отримання життєво необхідного мені препарату? Раніше я по три -чотири місяці чекала поки пройде перереєстрація препарату, потім поки якась чергова фірма виграє тендер і будуть переоформлені нові договора. А тепер- при децентралізації - є медикаменти, немає ціни. А страждає жива людина із-за бездіяльності наших чиновників. Ви, шановна Надія Павлівна, по телефону мені сказали , що у Вас не має часу , щоб дві години переглядать реєстри на безкоштовні препарати. А я повинна півтора місяці чекати , поки наші чиновники щось вирішать .Мабуть правду говорить наш президент- треба звільняти робочі місця для тих, хто буде працювати для людей.
Відповідь: Шановна Любов Михайлівно!

Повідомляємо, що відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 17.08.1998р. № 1303 «Про впорядкування безоплатного та пільгового відпуску лікарських засобів за рецептами лікарів у разі амбулаторного лікування окремих груп населення та за певними категоріями захворювань», безоплатно і на пільгових умовах відпускаються лікарські засоби за рецептами лікарів, включені до Національного переліку основних лікарських засобів, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 25.03.2009 № 333 «Деякі питання державного регулювання цін на лікарські засоби і вироби медичного призначення». Відшкодування здійснюється за найбільш економною пропозицією в реєстрі оптово-відпускних цін Міністерства охорони здоров’я України на відповідні лікарські засоби.
На лікарський засіб «Калімін 60Н» станом на 19.06.2019р. зареєстрована оптово-відпускна ціна, відповідно до наказу Міністерства охорони здоров’я України від 30.05.2019 № 1196 «Про декларування зміни оптово-відпускних цін на лікарські засоби станом на 20 травня 2019 року та внесення їх до реєстру та внесення змін до реєстру оптово-відпускних цін на лікарські засоби», але відсутня сформована ціна у постачальників, тому аптечна мережа не може здійснити відпуск даного лікарського засобу.
З метою забезпечення безперервності лікування, можемо порадити Вам звернутися до лікаря-спеціаліста за місцем проживання чи перебування на медичному обслуговуванні, для підбору та виписки рецептів на аналогічні лікарські засоби, які зареєстровані в Україні, входять до Національного переліку та мають зареєстровану оптово-відпускну ціну.


Заступник директора департаменту Н.А. Гетьман


Ім`я *:
Email *:
Код *: